tisdag 27 januari 2009

Skola..

Jaha, ännu ett inlägg om skolan.. Känns inte som om jag gör så mycket annat.

Tänkte berätta lite om helgen, som iofs. inte va så spännande, men ändå :)
I fredags spelade Jimmy rollspel med Rickard och Joel, jag själv var hos mamma och käkade pizza och kollade på Let's dance. Jädrans otur att Bella åkte, jag gillar ju henne! Men men, nån måste ju åka..
I lördags va jag och Jimmy på väla å shoppade lite, blev två tröjjor för min del. En rosa simpel T-shirt och en lika simpel tröja som är grå. Sen blev de bara mys vid tv:n på kvällen.
I söndags skulle jag varit hos farmor och farfar som vanligt och käkat.. men det blev inte av, jag va alldeles för trött.
Nu sitter jag i skolan och har skittråkigt.. väntar på att My ska dyka upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar