onsdag 4 mars 2009

Min nya man

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket på sistone, men jag har antingen haft fullt upp eller så har jag inte alls varit på humör.

Igår spelade Timo Räisänen på KB i Malmö, jag skulle varit där tillsammans med L som jag tidigare skrivit, men tyvärr fick jag prioritera mycket viktigare saker. Eller ja, tyvärr är väl fel ord, men det fanns saker t.ex busskort och serviceavgift till skolan som var viktigare helt enkelt.
Jag förstår inte riktigt hur CSN tänker när dom tror att man ska klara sig på 2600 kr/mån. Visst, man kan få mer, men jag vill inte ha massa studielån. Och bidragsdelen är på bara 2600, så jag får klara mig på det.
Det är mycket mer än vad jag någonsin haft förut, men det är ändå på tok för lite. Spontana nöjesgrejjer är ju inte att tänka på bara.

Jag får gifta mig med en 90årig multimiljonär istället, gärna med svåra hjärtproblem :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar