tisdag 6 juli 2010

Sommarlov och Eclipse

Börjar bli lite segt med sommarlov nu.. Hade jag haft något att göra, fine, men nu har jag inte det. Har diskat all disk, städat det som behöver städas osv. Resten av sommarn då? :p
Jaja..ska väl inte klaga egentligen.

Förra veckan var jag och kollade på senaste Twilightfilmen med älskling. The Twilight Saga: Eclipse var fruktansvärt bra! Eclipse och Breaking Dawn är mina favoriter när det gäller böckerna och än så länge verkar det vara så när det gäller filmerna också. (Ja, jag vet att Breaking Dawn inte kommit på film ännu.)
David Slade har verkligen gjort ett bra jobb med filmen. Dialogen är både bra och rolig, och filmen i helhet är väldigt proffsigt gjord. Längtar ihjäl mig tills Breaking Dawn kommer!

Nä, nu är det dags för mig att .. euhmm .. försöka hitta på något att göra.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar