lördag 10 juli 2010

Värme!

OMG!!!! vad varmt det har varit (och är fortfarande) idag! 30 grader och nästan vindstilla så dagen har självfallet spenderats på playa el segelstorp :D
Var där med älsk, som fått världens knasigaste solbränna, och mamma och hela släktträdet typ :p
Och snacka om att jag fått massa färg idag! Jättefin solbrun är jag nu :)

Det var riktigt härligt i vattnet också, enligt mig iallafall, 22 grader varmt. Så jag och Cajsa var i och badade en hel del.

Imorn blir det kalas för min "lille"bror som inte är så liten längre...20 år fyller han idag. Känns som om det var igår han bara var liten plutt som frågade vart kicken satt på Thomas "kicklösa" motorcykel :p








Världens bästa bror! Grattis på 20års dagen!
Nu kan du äntligen åka till systemet själv utan syrrans hjälp :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar