tisdag 5 oktober 2010

Första dagen på mitt nya liv.

Igåreftermiddag var första dagen i mitt nya liv. Jag fick hem mitt Biggest Loser-spel till wii och det användes en kvart igår och en kvart idag. Jag trodde inte att det skulle vara speciellt jobbigt men jag tänkte att det var värt ett försök. Och fy fasiken vad jobbigt det var! Efter ett pass lightyoga på 12 minuter var jag helt genomsvettig och flåsade rejält, man märker ju hur jäkla otränad man verkligen är!
Men bra kändes det utan tvekan och jag känner mig superduktig.

Den 12 oktober börjar andra delen av första dagen i mitt nya liv (ja, det blev en väldigt knas mening men skitsamma :p ). Då ska jag till min husläkare på vårdcentralen för att prata med honom om en operation jag vill göra, och få hjälp osv från honom.
Den aktuella operationen är en Gastric Bypass (överviktsoperation), som min mamma också har gjort.

Min tanke är att ni ska få följa mig hela vägen här på bloggen, före- och efterbilder och tips och råd och allt sådant man kan tänka sig. Är det något som skulle intressera er läsare? Om jag ens har några? :p

xoxo

3 kommentarer:

  1. Det låter spännande!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle tyckt det var jätte intressant att följa dig på din lilla resa!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande! När får du veta om du får operationen? :)

    SvaraRadera