fredag 5 november 2010

Fredagsmys

Det är dags för fredagsmyyyys...osv ;D
Fredag idag och det är dags för massa mys och idol. Colan ligger på kylning och ostbågarna är köpta. Även om jag håller på att gå ner i vikt nu inför en eventuell Gastric bypass så får jag unna mig liiite nångång ibland.
För jag tänker ju inte sitta och vräka i mig hela påsen och hela Colan, nej någon måtta får det vara.
Och det blir inte alls så ofta längre som jag köper hem sånt här gottis. Förr var det varje fredag och ibland även lördag.

Och på tal om viktminskning, jag har faktiskt gått ner en hel del sen sist, iallafall i centimeter. Har inte vägt mig ännu så vikten vet jag inte. Men jag har minskat 7cm över brösten, 7cm under brösten och 9cm över magen. Inte illa på mindre än en månad ;)

Nu ska jag kolla vidare på Navy CIS i väntan på Idol som ikväll har Kärleks-tema. Och jag hejjar fortfarande på:

Jay Smith
Låtval: Here without you (3 Doors Down)
(Hyllning till sin fru Sara)
Telefonnummer: 099-414 04
Sms: skicka JAY till 72 400

GLÖM INTE ATT RÖSTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar